zondag 25 januari 2015

Wenskistje.



Deze week ging we volop aan de slag met ons wenskistje. We bekeken verschillende wenskaarten. We bespraken waarom mensen elkaar een kaartje sturen. We hadden het ook over de bijhorende gevoelens. We vertelden ook over wat we allemaal op zo'n kaartje staat.
Daarna gingen we zelf aan de slag. Er moesten heel veel keuzes gemaakt worden: Voor wie ga ik een kaartje maken?, Welke zin en symbooltje kies ik daarvoor?, Welk papier ga ik gebruiken?, Wat ga ik erop tekenen?, Hoe ga ik het kaartje versieren? Daarna mochten de kinderen in duo's aan elkaar vertellen voor wie ze het kaartje gemaakt hadden en waarom.

In de toekomst mogen de kinderen zelf een kaartje maken wanneer ze dat zelf willen voorbeeld als hun mama jarig is of als een tante een baby heeft gekregen,...

 
Meer foto's kan u bekijken in ons album.