dinsdag 9 september 2014

Een nieuw schooljaar!

Op 1 september zagen we elkaar weer op onze speelplaats. We konden bijpraten bij een lekker drankje en hapje. Ons starthema was: "Ge zijt wie ge zijt". We dansten op het liedje "Ge zijt wie ge zijt" en luisterden naar het verhaal van de Mestkever beiden  van het Geluidshuis. We ontdekten bij elkaar de verschillen in uiterlijk, talenten en hobby's. De juf nam van iedereen een foto. Deze gaan we nog beschilderen in onze klas. Alle foto's, van alle leefgroepen, zal u binnenkort kunnen bewonderen. De oudste kinderen schreven ook zelf hun naam. We ontdekten dat er lange en korte namen zijn. We leerden ook volgend versje:

"Ik ben IK
en jij bent JIJ
en samen zijn wij WIJ."
 

 
Ik ben Xander.

Ik ben Otto.

                                                                                Ik ben Wiktor.


Ik ben Roxanne.

        Ik ben Amber.

                                                                                    Ik ben Cato.

Ik ben Ibe.

Ik ben Xiem.

                                                                                    Ik ben Liza.

Ik ben Hanne.

         Ik ben Sam.

                                                                    
                                                                                     Ik ben Dario.
 
 
 
Ik ben....