woensdag 27 november 2013

Logeren deel 1

Vandaag vonden we in de klas een bijzondere brief.
Na het lezen van de brief gingen we meteen aan de slag.
We maakten in onze turnzaal een slaapkamer voor de Sint

Foto's kan u bekijken in ons album.


Lieve kinderen
Hoe gaat het hier op Eureka? Alles ok?
Met mij iets minder. Al mijn Pieten zijn ziek. Ze niezen en hoesten de hele dag en de hele nacht. ’s Nachts kan ik niet slapen. Al die Pieten liggen te snotteren. Wat een gedoe en wat een lawaai. Ik wou dat ik ergens anders kon slapen. Ik ben zo moe. Ik lig elke nacht wakker.
He, maar ik heb een idee. Is er hier bij jullie op school geen plekje waar ik rustig kan slapen? Want volgende week moet ik ’s nachts nog op de daken. Als ik zo moe ben is dat heel gevaarlijk. Ik kan mij dan niet goed concentreren.
Schrijf maar een briefje terug indien jullie een idee hebben. Mijn Postpiet moet hier vanavond toch nog in de buurt zijn.

 Groeten van Sinterklaas